Van San Luis Obispo naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rudi Bakker - WaarBenJij.nu Van San Luis Obispo naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rudi Bakker - WaarBenJij.nu

Van San Luis Obispo naar San Francisco

Door: Joost Stam

Blijf op de hoogte en volg Rudi

29 April 2016 | Verenigde Staten, San Francisco

We waren weer vroeg wakker. Dit keer met een reden om naar Hearst castle te gaan. Daar moesten wij om 9uur zijn dus we waren er 1 voor 9. Toen met de tourbus omhoog gegaan naar het landschap van William Hearst. Deze steenrijke zakenman had op zijn hoogte punt 40.000 werknemers onder zich bij 26 kranten ,16 tijdschriften,een tiental radiostations,5 persbureaus en een film maatschapij. Dan kom je bij zijn huis waar half obdam in kan wonen met 2 tennisvelden en binnen- en buitenbad, gigantische bloementuin, vliegveld, bioscoop en 165 kamers voor zijn vakantieadres. Dus dat was pittig indrukwekkend. Vervolgens door naar Carmel. 2 uur later daar aangekomen zagen we een paar mooie huizen aan het strand. Daarna plank gas naar San Francisco daar zouden we 17:00 uur aankomen. Als de tomtom goed was ingesteld. Je raad het al je rij met een camper van 11 meter lang en waar kom je uit? Downtown San Francisco waar onze camping dus niet bleek te zijn. Naar wat gevloek en zweet in de handjes (we gingen met de camper vol over de meest schuine straten van de stad) kwamen we weer op het goede pad. En vervolgens vol gas over de golden gate brigade (mega indrukwekkend) en we zagen Alcatraz nog in de mist en na weer een afslag gemist te hebben kwamen we om 18:45 uur eindelijk aan op de camping nu zetten we lekker aan een biertje en te kijken waar we gaan eten vanavond.

Groeten, Joost

• 02 Mei 2016 - 20:31

Brian :

Geniet van San Fran gasten, en Pien!