van Yosemite naar Death Valley - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Rudi Bakker - WaarBenJij.nu van Yosemite naar Death Valley - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Rudi Bakker - WaarBenJij.nu

van Yosemite naar Death Valley

Door: Joost

Blijf op de hoogte en volg Rudi

09 Mei 2016 | Verenigde Staten, Death Valley Junction

Donderdag ochtend werden we wakker na een lang avond kaarten waar paulien en rudi 1 potje wonnen en Joost en Paul wonnen 1 potje klaverjassen . Gingen we onderweg naar de seqoia bomen.  Rudi kroop weer gretig achter het stuur en leiden ons via de berg wegen en door de dichten mist en het slechte weer naar onze bestemming. In het yosemite park zagen we een paar seqoia bomen maar dat was helemaal niks vergeten bij wat we nu zagen. Bomen van 1700 honderd jaar oud meer dan 100 meter hoog en als je eromheen wil lopen moet je een lunch pakketje meenemen. Zeer indrukwekkend  dus ging rudi weer achter het stuur zitten die ons 3 uur later op de plek van bestemming bracht  Isabelle lake alles was te zien alleen ging lake . Maar dat maakte het uitzicht niet minder mooi tussen de bergen stonden op een mooie  camping . Paul braakhekken ging weer achter het kook eiland staan en maakte er weer wat lekkers. En weer een avondje kaarten stand wederom 1-1 .

Vrijdag ochtend,  we zouden rond half acht opstaan om naar death valley te gaan we werden echter om half negen wakker maakte een lekker  ontbijtje  en begonnen  onze tocht.  Ik persoonlijk had geen idee te verwachten maar het was echt de moeite waard om er doorheen te rijden van mooie bergen tot op grote opvlakte die zo groot als tot waar je kan kijken en dan weer door bergen met sneeuw erop we besloten om te blijven slapen op een camping midden in de woestijn de goedkoopste camping van deze trip 18 dollar per nacht maar veruit de mooiste camping waar we op gestaan hebben golfbaan groot zwembad tennisbaan basketbalveld en verschillende restaurants na lekker gezwommen en een potje basketballen tegen paul zetten we met 30 graden in de zo aan een heerlijk verdient biertje. Aansluitend met een kampvuur en een prachtige sterrenhemel lekker in slaap gevallen. Gr. Joost

• 09 Mei 2016 - 20:26

Natacha:

Goed om te horen dat jullie zo lekker genieten. Er is zoveel moois te zien, je komt gewoon ogen te kort. Als jullie er zo mooi over schrijven, dan zie ik echt alle beelden voor mij en beleef ik het zelf nog een keertje (goedkope vakantie voor mij op deze manier). Blijf vooral lekker schrijven!!!! Liefs, Natacha

• 09 Mei 2016 - 22:32

Hannie:

Hallo mannen en vrouw,

Wat hebben jullie mooie verhalen tot nu, wat zien jullie toch veel.
    Erg leuk jullie gezamenlijke reisverslag.
    We reizen zo een beetje met jullie mee in gedachten.
    Jammer dat ik gisteren het telefoontje gemist heb, ik heb nog geprobeerd terug te bellen op Paul zijn nummer en die van jouw Joost maar dit lukte niet.
    Helaas,

Nog heerlijk twee weken te gaan, heel veel reisplezier jullie vieren,
    Gr Hannie