De dag voor vertrek - Reisverslag uit Obdam, Nederland van Rudi Bakker - WaarBenJij.nu De dag voor vertrek - Reisverslag uit Obdam, Nederland van Rudi Bakker - WaarBenJij.nu

De dag voor vertrek

Door: Rudi Bakker

Blijf op de hoogte en volg Rudi

24 April 2016 | Nederland, Obdam

Lieve mensen,

Morgen is het zover, de start van de reis waar we qua planning en voorbereiding dik een jaar geleden mee zijn gestart. Paulien, Paul, Joost en ik konden lang uitkijken naar een reis die nog ver weg was, maar de laatste maanden en weken vliegt de tijd echt voorbij en zitten we morgenochtend gewoon al in het vliegtuig tussen de dikke mensen en knappe stewardessen van onze Hollandse trots, KLM.

Om 09.50 uur vertrekken we van het vertrouwde Schiphol naar Los Angeles (LA) voor de aftrap van onze lange reis.
Vanaf daar proberen we het thuisfront mede via dit dagboek verder op de hoogte te houden van ons wel en wee en nemen we jullie mee in onze ervaringen tijdens onze reis in West-Amerika. Ook helpt het ons om bij te houden in welke gehuchten en plaatselijke foute dancings en musea wij allemaal zijn geweest en hebben we wat om te vertellen bij terugkomst :).

De route gaat van LA naar San Francisco via de highway 101 (langs de kustlijn), vervolgens zullen we in San Francisco o.a. de verjaardag van Paulien vieren. Vervolgen gaan we plankgas verder naar de diverse schitterende natuurparken die Amerika kent (o.a. Yosemite & Sequoia Park, Death Valley etc). We zullen dan al snel ergens rond de 2 weken aan het touren zijn. Met de campert cruisen we richting Bryce en Zion National Park, Grand Canyon en als klap op de vuurpijl Viva Las Vegas. Al met al een 3,5 week vullend programma!

In die 4 weken zullen we genoeg vreemde, hilarische en mooie momenten meemaken. We doen uiteraard ons best deze momenten zo goed te omschrijven alsof het voelt dat jullie er zelf bij zijn geweest.

Nog even vlug wat laatste dingen in de koffer stoppen en dan vanavond alvast dromen over de goede vlucht naar The United States of America.

Cheers!

Rudi

• 24 April 2016 - 16:19

Hannie Stam:

Hoi Rudi en mede reisgenoten,

Jullie zijn nog niet eens weg maar het reisverslag is nu al leuk .
    keep on going with te good work (van Gaal engels).
    Allemaal een goede laatste nacht in jullie eigen bed en een voorspoedige reis.

By bye Henk en Hannie

• 24 April 2016 - 18:28

Dave:

Have fun vrienden

• 24 April 2016 - 19:05

Peter En Anita:

Hoi Paul, Rudi, Joost en Paulien,

Goede reis morgen en geniet van de mooie dingen die jullie zullen zien. Zal een fantastische ervaring worden. Veel plezier en wij houden deze site in de gaten.

Peter en Anita

• 24 April 2016 - 19:29

Marja En Peter :

We volgen jullie de komende weken en wensen jullie een geweldige reis.

• 25 April 2016 - 07:59

Natacha:

Beste Paulien, Joost en vrienden,

Ik wens jullie een hele goede reis en geniet van het mooie van de USA!!!!!
    Jullie zullen versteld staan van de schoon- en grootsheid van dit prachtige land. Het verschil in landschap. Jullie zullen kippenvelmomentjes mee maken.
    In gedachte reis ik met jullie mee.

Groetjes,
    Natacha

• 25 April 2016 - 14:14

Ton En Marian :

Zo , een leuk verslag van jullie .
    En dat is nog maar het begin .
    Een hele goede reis ,geniet ervan .
    We zien al naar de eerste foto s uit .

Een dikke knuffel .

Van Ton en Marian