Santa Paula-Neverland-San Luis Obispo - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van Rudi Bakker - WaarBenJij.nu Santa Paula-Neverland-San Luis Obispo - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van Rudi Bakker - WaarBenJij.nu

Santa Paula-Neverland-San Luis Obispo

Door: Paul vd Werff

Blijf op de hoogte en volg Rudi

28 April 2016 | Verenigde Staten, San Luis Obispo

Santa Paula-Neverland-san luis obispo

Nadat we gisteravond weer wat gesternatjes achter onze kiesjes hadden geschoven, werden we bijna allemaal gelijk en fris wakker. Paulien was er al iets eerder uit om te gaan hardlopen. Well done pien!
Inmiddels lkr opgefrist besloten we de ' grocery ' te beroven van wat voedsel en wat alcoholische versnaperingen. Bij de Subway kregen we de tip om zeker ook nog even langs Solvang te gaan. Dit lag prima op de route richting Neverland. Dat was een mooie route langs en tussen de prachtige bergen en kustlijn. Maar toen de TomTom zei dat we er waren. Keken we allen verbaast om ons heen. Het ideale beeld van wat je zou denken van Neverland, was snel verdwenen. Er staat een hekje met een bewakingshokje en That's iT. Helaas geen mooie attracties die je miss kon zien vanuit de verte, of zijn mooi Vila. Helaas. Maar we vervolgde onze route op weg naar het al eerder genoemde Europese plaatsje Solvang. Daar aangekomen voelde ons al weer snel thuis. De Japanse en Chinese camera's vlogen je links en rechts om de oren. Net als thuis. Het dorpje was Scandinavische nagebouwd en dus heel toeristisch. Maar wel leuk om mee te maken. Met Joost achter het stuur vlogen we naar onze eindbestemming voor vandaag, san luis obispo. Hier kwamen we aan bij een zeer leuke camping en een zeer vriendelijke receptioniste. Zei gaf ons een mooi plekje vlakbij het zwembad en het basketbalveld, wat wij natuurlijk meteen hebben uitgeprobeerd. En hier bleek maar weer eens dat de nieuwe Michael Jordan niet uit Obdam komt. Of te wel, white men can't jump. Na een frisse duik vervolgde wij onze sportieve bui met een wandeling langs het wereldberoemde Bob Jones Trail. Wat voor ons getrainde obdammers natuurlijk een makkie was. De Trail eindigde na 5km bij de kust. Daar beloonde wij ons zelf met een heerlijk etentje. De wandeling terug sloegen we dit keer maar over en pakte we snel een taxi naar ons warme bedje. Morgen weer een mooie tocht langs de kust met als eindbestemming SAN fransisco.

Paul

• 29 April 2016 - 19:15

Ruud:

Wat een leuke verhalen en foto's zeg.
    Heel veel plz nog

• 30 April 2016 - 13:46

Esther:

Hey Pien,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Veel plezier in The States! Groetjes van Marcel, Esther, Sven, Noa en Cavin :)

• 30 April 2016 - 22:04

Jos En Anita :

Hoi Paulien,

Wij willen je van harte feliciteren met je verjaardag.
    Joost ook gefeliciteerd met Paulien.
    Veel plezier met jullie rondreis door Amerika. Leuk om jullie te kunnen volgen.

Groetjes van Jos en Anita, Susan en Jos