Amsterdam to LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rudi Bakker - WaarBenJij.nu Amsterdam to LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rudi Bakker - WaarBenJij.nu

Amsterdam to LA

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Rudi

25 April 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hello Hello.

Vandaag heb ik de eer om jullie van alles wijs te maken wat we wel of niet gedaan hebben. Ik kan helaas nog geen mooie verhalen vertellen of the American Dream. Want het geld winnen we pas aan het einde in Vegas. Maar goed. To the point zoals ze hier zeggen. Vandaag staat de vlucht naar La op het programma. Een 11 uur durende reis met veel exotische mensen aan boord. Waaronder ook 4 nog spier witte obdammers. De vlucht, films en eten en de landing gingen prima. Eenmaal door de douane namen we natuurlijk onze eerste Yelow Cab. ( die niet geel was btw) naar het hotel. Bij het hotel zijn we lkr opgefrist en gingen we naar een restaurant / café. We vonden een typisch Amerikaans caféetje. Je ken het wel. Op elke vierkante meter een large tv met uiteraard sportwedstrijden. De locals aan de bar zaten alle aan een kannetje bier. En wij waren inmiddels ook voorzien van bier en een big American burger. Na de burger kwam onze Yelow Cab. ( weer geen gele) ons ophalen om ons naar de sterren te brengen. The walk off fame. Leuk om te zien en te beleven. Helaas begon het halverwege te regenen en doken we snel het hard rock café in. Daar zijn we iets te lang blijven hangen miss. Waardoor we snel een Yelow Cab probeerde aan te houden. Dat lukte en dit keer was het eindelijk wel een gele. Hier maakte we kennis met mister Miyachi. Een pittig door rijdende chauffeur die ons nog effe probeerde af te persen. Helaas voor hem niet gelukt.

  • 26 April 2016 - 22:29

    Brian :

    Kort en krachtig, daar houd ik van ;-)

  • 26 April 2016 - 23:47

    Judith:

    Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad!
    We zien jullie volgend verhaal weer tegemoet.

  • 28 April 2016 - 18:26

    Mary :

    De manier waarop je schrijft geeft een gevoel alsof ik mee reis, geweldig. Aangezien ik geen fan ben van een ✈️ Waan ik me toch een beetje in Amerika. Fijn dat jullie zo genieten en dat die Obdammers zich niet zomaar in de malingen laten nemen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rudi

Actief sinds 24 April 2016
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 6164

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

25 April 2016 - 21 Mei 2016

Roadtrip West-Amerika

Landen bezocht: